Ny uppdatering om mitt liv!

Jag tänkte att nu var det ju faktiskt länge sen jag skrev något här och jag tänkte inte skriva en hel roman dock skani få senaste nytt. 
Trixi mår bra i sin sjukhage, hon har fått ett nytt träns, köpte ett begagnat på Facebook, ett Ps Of Sweden flatout, riktigt snyggt träns och jag var ju självklart tvungen att prova det på henne med och hon verkade glad över att få på träns igen och tuggade på bettet :) Dock så gick jag bara några varv med henne i paddocken. 
 
Tycker att det är fruktansvärt snyggt utan käkremmen :) 
Sen har jag fått någon dille på träns, har haft ett från hööks som jag velat ha länge men ska nog titta efter fler Ps-träns. 
 
Idag ska vi ha en riktigt pysseldag här, i stallet så har betongen släppt, dels ett stort hål i Trixis box och sedan ute i gången som ska läggas igen. 
Det är tur att vi har snälla grannar som vi får låna saker av :) 
 
Nu ska jag redigera de bilder jag tog vid nattfotograferingen. Ha en trevlig dag! 
0 kommentarer