New chapter of my life!

Nu när jag inte har så hysteriskt mycket att göra om dagarna förutom jobb och lite pill med hästarna så har jag börjat på ett nytt kapitel i mitt liv. Jag ska gå ner i vikt och bli mer fit, lagt om kosten helt och räknar mina points, jag tränar i form av cykel eller promenader. Kommer att lägga in styrketräning. 
När det är dags sen att sätta igång Trixi så vill jag vara i bättre form än vad jag är nu. 
Målet är att minska 20 kg och jag hoppas och tror på bra resultat i framtiden. 
 
Nu kommer jag att börja skriva mer om min träning och min egen hälsa plus hästar och vad mer som händer i mitt liv.
Sen får vi se hur det artar sig men det går ju bra hittills och iofs är jag bara inne på andra dagen och jag är i princip konstant hungrig trots att jag har ätit rätt mycket idag. Så hejdå till allt socker och alldeles för mycket fett och kolhydrater, välkommen frukt och grönsaker... :) 
 
Dagen cykel tur blev 28 min och 6,68 km och igår promenad på 1 timma ca och 6,5 km :) 
Imorgon blir det en lugnare promenad runt näs innan jobbet :) 
 
 
0 kommentarer