Fotografens glamorösa liv!

Har nu suttit ett par timmar vid datorn och redigerat bilder från bröllopet och ja av 904 bilder så är kanske 50 st ish okej, där de inte pratar, alla ögon är öppna, de ler,  de fixar inte håret eller klänningen. 
Men nu börjar jag komma in på de sista bilderna, vilket känns bra att ha en del klart. Nu inväntas bara färgen jag beställt till skrivaren så jag kan börja skriva ut. 
Men som jag sagt innan det är inte bara att ta bilden och hoppas på att den duger för det gör den sällan. Jag har mellan 10-20 bilder på varje pose just för att de säkert blundar på 60% av bilderna. Eller tittar på fiskar som hoppar i dammen eller något annat, vad vet jag liksom? 
 
Jag tänkte att jag skulle spoila den som jag blev mest nöjd med av bilderna på brudparet. Sen vill jag jätte gärna höra era åsikter. Det vore kul iaf, Kritik mottages! ;) 
 
 
 
0 kommentarer