8 Veckor...

Man kan ju tänka sig att efter 8 veckor på en liten yta borde göra en galen och alldeles knäpp. Men inte då, Trixi står som ett ljus i sin lilla hage och hon får byta tilkl en lite större hage 10 min om dagen för att jag ska kunna mocka och hon får rulla sig. 
Igår stod jag och borstade henne och vanliga fall kan hon vara rätt dryg och inte vilja stå still men nu trots mycket flugor så stod hon som ett ljus och njöt. 
A höll på i verkstan med värsta ljuden och hon bryr sig inte alls längre, så skönt att hon är lugn! 
Nu hoppas vi på att de här går över och att vi får åtminstone börja gå eller något snart. 
Fina lilla häst <3 
 
I övrigt så har denna veckan varit helt hysterisk och det ska bli skönt med ledig helg. Idag kommer bästa Frida och ikväll är det fest :) 
Så bye bye anständigt vårdbiträde till galen party princessa ;) 
 
Ska fixa ordning lite hemma vid och sedan ta mig en tur till sjön för ett dopp, alltid lika härligt! 
16 grader var de 1 km ut i pälen igår, så nja om de är så badvänligt vet i tusan men va gör man inte när man bor mitt i en sjö ;) 
 
 
 
En skön kväll vid stranden igår med en somrig cider :) 
0 kommentarer