Mysig kväll i stallet

Igår blev det inte många knop gjorda hemma då jag kände mig riktigt risig när jag var på jobbet och kom hem och chillade istället. Packade upp mina ullared saker och slog in julklapparna. Sedan spenderades resterande av em i soffan med Sunes sommar :) Lagom avancerat! 
 
Hästarna fick komma in tidigare då det blåste på ordentligt friska vindar och istället för motionering blev det massa pyssel, reda ut svansar och bada tassarna. Det njöt båda 2 att få lite extra pyssel och sedan en massa godis. 
Provade även täcken dock glömde ja prova täcket jag köpte i ullared men det får bli idag. 
 
Idag är det först jobb till 13.30 och sedan får de springa lösa i paddocken då det blåser lika häftigt idag rakt från söder. Men det skulle ju avta till helgen vilket passar bra för nu kör vi igång igen. 
Som sagt jobb idag och sedan ledig i 4 dagar, det ska bli fantastiskt skönt! 
 
Bild på djuren när d väntar på godis :) 
 
 
0 kommentarer