Snart så är det slut!

3 timmar kvar på jobbet och sedan tar jag en välförtjänt helg. 
Ska aldrig någonsin tacka ja till så här många dagar plus delade turer i rad. Fy, idag va jag inte en glad människa, så fruktansvärt trött som ja var de är ju inte okej. 
Men efter dessa 3 timmar har jag överlevt 14 pass på 9 dagar. Och ALDRIG mer! 
Men de kör ihop sig och jag har svårt att säga nej så därav de resultatet. 
Sen är det ju någon kronisk vikariesjuka som går och man blir ju inte muntrare av det. 
Men men, trivs fortfarande bra även om jag är trött och ibland får man helt enkelt skriva av sig lite. 
 
Men imorgon åker jag iväg en sväng på dagen vilket ska bli skönt och komma iväg och se något annat och innan dess ska hästarna skrittas. Så nej ingen sovmorgon då heller men det har jag nog sovit i kapp nu idag mellan turerna :) 
Slog ihop som ett barn på soffan, riktigt skönt faktiskt. Nu laddar vi om batterierna för att åka jobba de där sista inna ndet är helg. 
0 kommentarer