More about my life!

Dagarna flyter på och nu är jag inne i en skaplig arbetsvecka, gick på igår och jobbar varje dag fram till nästa fredag. Även att jag jobbar korta pass så är det känslan av att man vet att man ska dit dagen efter som gör att man inte riktigt kan slappna av, men cash is king sägs det ju.. Så vi får väl hoppas på det i september. 
 
Trixi och jag har gått vår första promenad utanför paddocken och hon var pigg och glad må jag säga, det var inga små söta steg där inte, där gällde det snarare att hänga med. Hon går så mycket i paddocken så jag tyckte att det var roligare för henne och få komma ut på gräsvägarna istället. Gick ingen lång sträcka mer för att sträcka ut benen lite plus att hon betar med Bosse 4 timmar om dagen. 
Nu kör vi på det här i en månad innan vi sitter upp och skrittar uppsuttet :) 
 
Jag själv tränade i förrgår i skogen, cyklade blandat skog, stig och asfaltsväg. 8.3 km blev det och hade galet ont i benen efter men träna är ju bra sägs det ju :) 
Idag ska jag ut och gå en sväng. 
 
Ska även byta ut el-tråden mot söder då de är noll ström i den... Köpt ny tråd, kan tro att den är av på diverse ställen och knasigt sammankopplad. 
 
 
1 kommentar
Anita

Man får tänka på pengarna ;)

Svar: Absolut, det gå ju åt i hästlivet kan man ju säga :)
trixiotess.blogg.se