Jobb, jobb, jobb och ja varför inte lite mera jobb?

Har jag sagt att jag gillar mitt jobb? Det gör jag, men nu är det 7 pass kvar på 4 dagar. Det här är en period med 14 arbetspass på 9 dagar, hälften av passen har ju gått så nu är de resterande kvar. Känner mig trött och sliten typ konstant men cash is king :) 
Förutom att jobba så är det igångsättning för Trixi med och även Bosse ska sättas igång och avkådas :) 
 
Har även anlitat en djurkommunikatör till Trixi, samma tjej som jag anlitade för 2 år sedan. Och ja det är fantastiskt vad de kan få fram, super duktig tjej som jag litar på helt och hållet. Tumme upp för henne. 
 
Nu ska jag bege mig ut och tvätta och frisera hästarna, sedan ska paddocken fixas, ute stallet ska spånas upp och sista tråden ska dras. Men nu är det ström hela vägen runt iaf och det är ju kanon! 
 
Sedan blir det en skogspromenad med Trixi, ska även prova och lägga på sadeln för att se om jag behöver byta järn i den igen, kan jag tro nu när hon tappat alla muskler :) 
 
Nu kör vi, mer uppdatering kommer under kvällen. Ha det fint så länge :) 
0 kommentarer