Helg i Göteborg och EM-GULD !!

Tänkte att jag skulle summera helgen i Göteborg och ryttar EM! 
 
Jag har haft en super bra helg. Vi har sett lite U25-dressyr sedan var de dressyr också kul att se och galet fina hästar. Kvällen slutade tidigt för oss på Ullevi och sedan gick vi och åt på ett ställe som var kanon gott, bra betyg till Miss Sophie's Grill. Blev en tidig kväll, slocknade gott efter en lång dag. 
Söndagen bjöd på hopp-finalen och där gick det riktigt bra. sist ut var Peder och han knep guldet med 52 sekunder. Stämningen var magisk o publiken var med in i det sista. Härligt att vara med bland dom 15,000 i publiken och känna den känslan när han red i mål! 
Vi kollade även kon körningen, väldigt snygga pållar där och tjusiga ekipage. 
 
Var även på mässan, vilket jag tyckte var en liten mässa för ett sånt stort evenemang. Jag hittade ett pannband med bling på strömsbergsgård. Tjusigt. 
Hade hoppats på att Hööks var där men icke där jag var iaf. 
 
Idag blir det mer flängande och ska in till stan en sväng dels för att min bil behöver en ny styrenhet och vi behöver väl mat och sen blir det hööks en sväng :D 
Sedan blir de hem till min älskade häst och en massa pyssel med henne. Hon har nog skit tråkigt en hel helg i paddocken.... 
 
 
0 kommentarer