Fullt ös medvetslös!!

Ta mig på orden när jag skriver det som rubriken löd. Det är galet! 
 
Idag har jag jobbat 7-11 sedan när jag kom hem var tanken att dra om tråden i hagarna, började med yttre skalet så att säga och enbart den övre tråden. Det har varit lite dålig ström i staketet i det senaste och då tänker jag att jag byter ut det och bara den övre, det är viktigast! 
Gjort av med snart 600 m tråd. Men som sagt snart är det översta klart. Ska försöka göra klart imorgon mitt i min delade tur på Annero. 
 
Trixi är glad nu att få komma ut och springa lite längre sträckor än de hon går i paddocken eller på gräsvägarna omkring här. Dock så tyckte jag att hon såg lite svullen ut i fram idag igen, inte mycket men lite. Hoppas att de ger med sig under natten. Men hon tycker iaf att det är kul att springa, Bosse är inte riktigt lika pigg och orkar inte springa fullt så mycket som Trixi. 
Dessutom är Bosse en enda stor kådaklump, han har kåda på de ställena som typ är omöjligt för en häst att få... Men han kan! 
 
Nu ska jag väl vara ärlig och säga att jag börjar bli trött, varit igång sen 6,00 imorse... passerade 14000 steg idag... det ni! 
Ikväll ska ja svulla upp mina veckopoint och så får jag väl springa som tusan imorgon så ja inte går upp 50 kg för en kväll... 
 
Ha en fin kväll vänner! Nu mat och sen sover jag nog :D 
 
 
0 kommentarer