Workday och vilodag!

Jag har lite olika scheman jag och min häst. När jag jobbar 10 timmar får hon vila och när jag vilar så får hon jobba. Jämt fördelat tycker jag... 
Som sagt igår blev det 10 timmars pass på Annero, och det känns i kropp och knopp. Dessutom är det rätt lugnt på jobbet förutom att igår var vi förvirrade till tusen så förmiddagen var knapp om tid men ändå fick jag allt gjort som skulle göras. Heja mig! 
Kvällen var lugnare och jag var klar med mina bestyr tidigt. Ibland är det skönt det med. 
 
Men Trixi då, skulle kunna tro att hon har lite träningsvärk efter dressyrträningen men idag är det bara att köra på igen. Jag tänkte att jag skulle chilla på dagen en stund och sedan köra igång med lite pinnplockning och göra ordning i sadelkammaren, rensa ut lite och ändra om lite igen. :) 
 
Mer uppdatering kommer under helgen med :) Ha de fint så länge. 
0 kommentarer