Sunday-funday!

Tänkte börja och berätta om mina pållar som faktiskt går riktigt bra ihop. Girl är störtkär i Bonux och blev helt plötsligt jätte brunstig och tycker att han är det vackraste hon har sett. Det är bra att hon är kärvänlig i honom :) 
Trixi hon är svårflörtad och tycker att jag är det bästa som finns i hennes liv. 
Gick ut i hagen innan och först fram är Bonux och sedan kommer en sur Trixi och vill ha mig för sig själv. Men det stod ändå alla 3 hos mig en stund så han verkar komma bra in i gänget ändå. 
 
Trixi fick en vilodag idag, de har busat en del i hagen och sprungit så det mår hon nog bra av. 
Nya tag blir det imorgon. 
 
Bonux fick komma ut och titta lite på paddocken först och sedan hade vi lite NH-övningar i form av flytta rumpa och backa. 
Han har nog gjort det där någon gång innan för det gick över förväntan bra. Sen när jag ledde runt honom och stannade ville han gärna stå tätt intill mig men vill ju gärna ha lite space och inte ha honom i knät, han lyssnade fint när jag bad honom att backa. :) Veckan blir lite lära känna övningar plus miljöträning. 
Tror att han ska få ett möte med pilates bollen och en pressening så småningom :) 
 
Imorgon fortsätter vi med lite lära känna övningar och lite mera hjärngymnastik. :) 
 
0 kommentarer