Helt ärligt!

Så känner jag mig helt slut i min stackars lilla kropp. Har faktiskt haft riktigt slöa dagar där jag bara spenderat tid med hästarna och katterna. Inte gjort någon nytta alls, jo jag har tömt diskmaskinen på sin höjd. s
Men som jag har sagt tidigare så gick jag nog ut rätt hårt från början och det var nog inte så bra i längden men men så kan det va. Det finns 1000 saker till att göra och jag är inte klar på långa vägar men vi avbryter vardagen idag och åker till Annero och jobbar lite :) 
 
Trixi fick igår tömköras i ena sommarhagen och det gör skillnad på henne att komma ut från paddocken verkligen, tänkte nu eftersom att hon inte går att ridas ut på själv så får sommarhagen agera uteritts tillfälle det blir åtminstone miljöombyte även om det är inhägnat sedan får jag väl tömköra ner till ruinen och använda mig av det fältet. 
 
Men nu måste jag skynda mig lite för jobbet kallar :) 
0 kommentarer