Det blev lite bloggtorka!

Har tänkt att jag behöver uppdatera denna men har inte haft någon lust, så nu kör vi igen! 
 
Påsken har varit kanon, mamma var här och det var super trevligt som vanligt. 
 
Red Trixi i förrgår men då var hon himla sur i vänstervarvet när jag skulle fatta galopp, gick bra när man fick springa in i galoppen, avslutade det passet med att skritta ut från gården för första gången för mig uppsuttet utan sällskap. Hon brukar vara väldigt svårflörtad när de gäller att gå från gården själv med mig på ryggen. Hon protesterar genom stegringar och backa iväg och kasta sig. Man blir ju inte super sugen på att rida ut då. Men nu skrittade vi längs vägen och hon gillade det. 
När vi kom till stallet igen la jag på spikmattorna i 30 min vilket var välbehövligt. 
Igår fick hon vila, dels för att jag var trött och tror hon behövde det. Idag ska vi jogga lite och imorgon kommer Madde och vi ska träna igen! Tjoho! 
 
Nu har jag nog inte mer att berätta om mitt liv. Resten är bilder från helgen... 
 
 
0 kommentarer