Dagens planering!

Jag tänkte att jag skulle lägga upp min planering för dagen här och sedan ikväll kommer ännu en uppdatering om hur det gått och ja de är ju framförallt med hästarna. 
Igår var ju min tanke att jag skulle jobbat dom men när jag var ut i stallet och hade tiden innan jag började jobba så kom det en sån hagel,regn och snö skur om vartannat så då fick d va i hagen istället. Det är sånna dagar man saknar det där ridhuset kan jag lova. 
Men dom såg nöjda ut ändå, var in och mös lite med dom bland granarna. 
 
Men dagens planering är att Trixi ska tömköras, med fokus på böjning och övergångar. Vi behöver stärka den där vänstersidan nu. Mycket skrittarbete oxå, öppna och sluta längs med långsidorna är bra. Och något hon tycker är roligt. 
 
Bonux ska oxå tömköras, ingen aning om han har gjort det tidigare så det ska bli kul och se hur han reagerar på det. Dags att komma igång och börja jobba på riktigt för honom. 
 
Som sagt uppdatering om hur det går med hästarna kommer ikväll. 
Tänkte även att jag ska ut och lufta kameran lite. :) 
 
Uppdaterar igen lite senare :) 
 
Här kommer en bild på Bonux som jag tog igår med telefonen! 
 
 
0 kommentarer