Myskväll med de 4-benta

Igår så blåste det friska vindar hela dagen och det blev inomhus göra. Började inreda mitt såkallade kontor. Satte upp tavlor på mina djur och tyckte att det blev riktigt bra faktiskt. Nu ska det bara upp ett par tavlor till och lite värmeljus i fönstrena så jag får en mysig höstkänsla, det kan behövas så ruggigt som det är. 
Bild på tavelväggen. 
 
Gabbi min förra pålle fick en egen hedersplats. <3 
 
Sedan igår påbörjade vi att bygga ett litet hus till utekatterna så dom har något mysigt ställe att krypa in i. Mina 2 små Adolf och Simba bor ju utanför huset och det kan vara mys för dom att komma in i ett eget litet hus. :) 
 
Plockade in pållarna sedan och innan det var dags för kvällsmat fick det borstas ordentligt. Riktigt roligt och se hur det njöt. Båda stod och gäspade och slickade sig runt munnen. Tror att båda var riktigt nöjda. 
Nu har de fått frukost och jag håller på å äter själv. Sedan blir det ut i stormen, täcke på så de inte fryser, som sagt riktigt kyligt ute. 
 
 
0 kommentarer