Some days....

Har inte haft så super mycket att skriva om i det senaste, dagarna har flytit på med chill, jobb och hästarna. 
 
Idag ska jag bege mig till tippen och kasta lite saker och sedan dra en sväng mot coop, lämna en krubba och sedan blir det hästpyssel. 
 
Trixi ska tömköras... 
 
Igår kväll när jag kom hem så var det i full gång med förlängningen av paddocken, bort med jord och på med ny sand. Härligt nu är den 4 meter längre. :) Och detta måste ju givetvis provas idag. Harva till den och fixa. Underbart, Stort tack till så bra grannar :) 
 
Igår hela dagen var jag på ullared, shoppade en hel del... mer än vad jag trodde.... Hittade 2 par jeans, en t-shirt en tröja, massa små saker,hårfärg,hårinpackning,spikmatta,grindhandtag,reflexer,ja o en massa annat, sötaste jag hittade var nog en liten snögubbe, helt fluffig och söt. Bild på den kommer någon gång, dock är han så söt så han får sitta framme året runt :) 
 
Här är vad jag möttes av när jag kom hem... :) 
 
 
0 kommentarer