Longering

Min igångsättning med Trixi som du pågått i ett par veckor får nog räcka nu, för nu kan jag bara få mer motiovation så ska detta nog gå vägen med, Igår longerade jag med inspänning vilket var nog dags. Hon jobbade på himla fint och tillslut i vänstervarvet så släppte ala spänningar och hon lossnade och frustade nöjt. 
Högervarv där är hon rätt stel men vi jobbade med stor volt-liten volt i alla gångarter, det släppte lite och hon frustade nöjt när vi var klara. 
Idag hinner det bli mörkt innan jag kommit hem och det ser vi som vilodag så hon får smälta gårdagen, plus att jag måste fixa paddocken. 
Dags att köpa salt och harva den, Vår granne tipsade om att sladda den med lastpall så ska se om jag hittar någon så får det bli så :) 
 
Nu ska jag åka och jobba, 7,30-16,00 och sedan tar jag helg. :) 
0 kommentarer