Det här med......

......sovmorgon, det är verkligen inte min grej.. 
Hade ställt klockan på 7.30 för att iaf få lite sovmorgon, någon timma sådär. När vaknar jag tror ni? 6,00.... WTF! 
Oh jag kan ju inte gå upp och sedan lägga mig igen för då är jag ju pigg eller somna om heller för den delen... 
Min kropp har en inbyggd mat och sovklocka tror jag, 
 
Fast å andra sidan, går man upp tidigt får man mer gjort på dagen. 
 
Ja så dagens planer då, salta paddock och sedan harva den, bära in ved, snygga till vid båda ingångarna. 
Motionera min häst på bästa sätt. Sen ska jag faktiskt chilla bara för att jag kan. 
 
Igår så fick jag ett lass med morötter levererat med utav grannarna, himla trevligt! Hästarna blir såklart superglada. De är värsta gottegrisarna med både morötter och äpplen nu mera. 
Så kvällen igår gick åt att blasta av morötterna med lite hjälp ifrån mina kära stallkatter.. 
Adolf han sitter alltid på axeln när man gör något och simba han brukar sitta nedanför mitt i det man styr med. Nej de kräver inte någon uppmäksamhet alls.... :P 
 
 
0 kommentarer