I hagen är d uppdelat

Idag var det rätt så coolt att se hur det är uppdelat i hagen där Trixi går. 
 
Det är totalt 8 hästar i hagen, 2 st ston med varsin bebis och trixi som går med dom. Sedan har vi en holländare Ante som en kusk äger, sedan är det 2 till som en annan kusk äger. dessa 2 sista Ultimat och Izabella står för sig själva medans Fölstona och Trixi hänger ihop och ante är på ett hörn med. 
Men till det häftiga, Idag så gick jag och hämtade Trixi och Givetvis så följde föl och ston med oss, Madeja och hennes bebis är dödspolare med Trixi och var nära oss hela tiden medans Poga och Ante Jagade bort Izabella och ultimat så att de inte skulle komma i närheten av oss vilket jag känner är rätt skönt. Han vaktar sina ston kan man säga. Däremot så var de inte Ultimat som jag trodde skulle gå på Ante utan det var izabella, en liten dam med humör helt klart. 
 
Sedan kan jag ju tycka att det är bättre att de alla kommer in i gruppen än att det är så här, men det tog tid för Ante med att komma in i flocken... Det är 3 st ston med humör och bebisar inblandade så det kanske inte är så lätt iofs men ändå. 
Det var coolt att se hur han höll dom borta för att jag kom med Trixis gäng.... Skönt dessutom att dom inte kom fram och hade tänkt att hälsa när jag tog in henne, är inte så sugen på att hamna i mellan :) 
 
 
0 kommentarer