Paintball med kuskarna

Årligen ungefär som det är paintball och jävlar vad roligt det är. 
 
Man kan vara hur sliten som helst efter jobbet men så fort man kommer dit och drar på sig kläderna så pumpar adrenalinet i kroppen och så börjar man spela, jag blir så taggad så vet knappt vart jag ska ta vägen. Första omgången gick bra, dock tog bollarna slut efter att jag suttit och pepprat på en och samma person som låg bakom en buske men jag fick han till slut, när oskar sen ropar att d är 2 min kvar kommer det en motståndare bakom mig, hon träffar mig inte men kände mig lite chanslös utan boll så valde att utgå. Andra omgången gick inte riktigt lika bra åkte ut första 30 sek... Shit happens. 
3dje omgången satt vi ett helt gäng och lurade ner på västra sidan av spelplanen och slog  ut alla röda. 
Ja helvete vad det är roligt. 
Ska gå med i öas spelklubb så blir det troligtvis mer paintball om åren, för det är verkligen något jag har fastnat för. 
2 synliga träffar, ett av min egna lagkompis. Tror jag ska ge igen på ett eller annat sett... :P 
 
Nu ska jag tagga upp för en körig ledig helg. Men först upp till Trixi <3 Hon är lixom lite bortglömd men vi ska ta tag i detta så fort jag får lite mera tid över. I det senaste så har jag jobbat dagligen och sedan haft att göra långt in på nätterna. Idag får det nog bli en promenad och en massa mys. 
 
Sedan ska jag svida om och möta upp Mamma i gränna för en tripp till jönköping. :) 
 
Bild från paintballkvällen. 
 
 
0 kommentarer