Lediga dagar

Igår åkte jag över för att möta upp mamma i Gränna och vi åkte vidare till Eko så jag kunde köpa liniment och helosan till remmalagshästarna. Sedan blev det en spontanresa till Hjo, skönt att komma bort och se något annat. 
Blev en mysig promenad genom en liten park o ner till hamnen där vi tittade lite på båten Trafik som kommer till öa varje söndag. Hjo var en väldigt mysig liten stad med en massa gamla hus och riktigt fint. Blev lunch på finhotellets restaurant, maten tyckte jag väl va sådär men det var mysigt ändå. 
Som sagt skönt att åka iväg och se något annat än Öa. 
 
Sedan visade mor mig en loppis sida på facebook för Söderköping, där hittade jag 2 snygga lampor 50 cm höga och 2 svarta snygga sängbord till min nya säng i näs :) Soft när de finns på olika ställen :) 
 
Idag kommer massören till 6 st hästar så blir att åka upp til stallet och ta in djuren  och sedan dags för massaage. Spännande o se vad Trixi tycker om det och vad massören säger om Trixi :) 
 
 
0 kommentarer