Premiär ritten i nya sadeln

Idag blev det första provridningen i nya sadeln. 
 
Jag säger bara WOW! Otroligt skön att sitta i, just idag så blev det dock alldeles för långa läder i den och det skall ändras och sedan har den den otroligt bra funktionen att man kan flytta stropparna för att den inte ska glida. Den gled lite fram men det ändras och vi kör imorgon igen. 
Annars låg den rätt bra på Trixi och jag tror ju att ju mera jag rider i den ju mer formar den sig efter henne. Men för min del så är det verkligen wow, vad skönt att ha en sadel man känner att man sitter som gjutet i. 
Nu är jag riktigt glad att jag hade bestämt mig för den här och inte köpte mig någon begagnad. 
En ny lixom som är så mjuk och skön.. fantastiskt! 
 
Rider i den nu ett tag och summerar senare när jag vant mig mer... 
 
Men sammanfattningsvis så ångrar jag mig inte alls! Inte ens en endaste sekund! 
0 kommentarer