Gårdsbestyr på hög nivå!

Nu händer det grejer på Näs... Hoppas att det blir så bra som jag har i tankarna iallafall. 
 
Vi fixar och donar en hel del här. Men del1 är ju att jag har fått upp en lampa utanför stallet så det är iaf inte helt kolsvart och det känns riktigt nice. Nu hålls det på i paddockenn och idag fick vi upp yttligare en lampa som dessutom kom upp några meter som gör att ljuset sprider sig och blir på större yta. Perfekt! 
 
Idag blir det att fortsätta där vi slutade igår plus att jag ska försöka se om min häst är lite lugn och snäll idag så jag kan prova sadeln. Känns ju sådär och prova ny sadel om hon ska ha rodeo vilket det brukar kunna bli. ;) 
Men sitter jag kvar då så är ju sadeln bra... 
 
Nu  blir det dessutom ledigt i några dagar innan det är dags för jobb lördag och söndag. 
Januari är ju dessutom tjockt med arbete, fett nice! 
 
En bild på mina djur innan kvällsmaten igår. 
 
 
0 kommentarer